شبا کجایی با صدای آرمین ۲afm


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 21
:: بازدید ماه : 392
:: بازدید سال : 1263
:: بازدید کلی : 110270

RSS

Powered By
loxblog.Com

مادر دانلود ایران

شبا کجایی با صدای آرمین ۲afm
سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 20:55 | بازدید : 2134 | نوشته ‌شده به دست anayandom | ( نظرات )

سر صبحه و از خواب تازه تو پا میشی ولی من هنوز بیدارمو تو باعث و بانی شی که ۲۴ ساعت به تو فک بکنم فکر اینکه نباشی به کی تکیه کنم ولی تو چی موهات خیسه و زیر دوشی فکر اینی شب تو دورهمی چی بپوشی یا که چک میکنی زنگ زده کی به گوشیت با کدوم تیک

بزنی با یکی دیگه جورشی ♫♫♫ تو چشام زل بزن بیا ببین بغضو تاحالا اینطوری دیده بودی تو من تخسو تا حالا دیده بودی که اینقد داغون بشم با صد تا قرصو دری وری آروم بشم ولی تو چی با یه الکی با نور شمعو آخر شب رو تخت ولویی با اون امشب و همین چیزاست که یهو

باعث میشه که من به ده نوع خلاف دیگه آلوده شم … دیگه برو واسه همیشه که قیدتو زدم خوب منم دیگه عین تو بدم دورغ میگفتی دوسمداشتی منم تصمیم گرفتم دل به تو ندم بگو بینم تو هم میکنی گاهی یادم یا که الان اینقد دورو ورت داری آدم که فاز فابریکی نه اضافه کارن و پایه عشق و حال ومهمونی و شادی هاتن بگو بینم باهاشون هستی خودی اسمی از من میاری وقتی مست میکنی

 

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ با متن , آرمین تو ای اف ام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: