چقدر خوبه با صدای آرمین و ملانی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 465
:: بازدید سال : 872
:: بازدید کلی : 109879

RSS

Powered By
loxblog.Com

مادر دانلود ایران

چقدر خوبه با صدای آرمین و ملانی
سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 20:57 | بازدید : 1957 | نوشته ‌شده به دست anayandom | ( نظرات )

چقدر خوبه ، موزیکم تا خود صبح می کوبه بیا آروم بگو در گوشم دوسم داری بذار همه دور شن از دور تو برن کنار بذار ، حسودا همه کور شن آخه من به تو وابسته ام یا تورو میخوام یا اصلاٌ هیچ کس دیگه به چشم نمیاد بس که خوشکلی تو لامصب تورو دوست دارم بس که

شیک پوشی منو دوست داری و توش نیست هیچ بحثی که دلم هزار راه میره وقتی تو دسترس نیست گوشیت میشم مست اون بوی عطرت تو دست لای اون موی لختت وقتی که رو به روم میرقصی دنیا مال من میشه تو یه لحظه چقدر خوبه، موزیکم تا خود صبح می کوبه

دستات چرا از دست من دوره خوش میگذره به هر کی بینمونه … نیستی من داغــــــونم هستی خیلی آرومـــــم همه ی رفتارا تو عکسالعملا پیش میره طبق قانونم نمیشه شمرد خوشکلیاتو ندارم اصلا مشکلی با تو حالا که تو رو به روم نشستی واسم خمار نکن اون چشم سیاتو بیا بغلم آهسته، تنها خوبیت شده باعث اینکه بخوام باهات بمونم بغل کردنت چه با حسه پس اینو بدون حتی ، بهتر از تو بیان

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ با متن , آرمین تو ای اف ام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: