نه تابستون نه پاییز با صدای آرمین تو ای اف ام


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 5
:: بازدید هفته : 211
:: بازدید ماه : 362
:: بازدید سال : 1233
:: بازدید کلی : 110240

RSS

Powered By
loxblog.Com

مادر دانلود ایران

نه تابستون نه پاییز با صدای آرمین تو ای اف ام
سه شنبه 4 آذر 1393 ساعت 21:3 | بازدید : 1345 | نوشته ‌شده به دست anayandom | ( نظرات )

روبه رومی زول زدی تو چشم نورا در حده نور شمع تو واسه من میرقصی منم محو توئم از بی نقصیت خیلی لوند و عشقی تو دوست دارم چشای مشکی تو واسم این چیزا ملاک نمیشه که چقدر خوشگل یا زشتی تو با تو زندگیم پُر از آرامشه نمیخوام کسی قاطی ماها بشه من

شدم شیفته ی اون تیپ ِ سادت با صورت ِ کم آرایشت نه تابستون ، نه پاییز هیچی جلوداره ما نیست زیر بارونبا تو قدم میزنم تا بشه موهای ما خیس.. من اینو می دونم پیشت می مونم و یه دیوونم بدون ِ تو نمی تونم … من همیشه هستم پیشت بگو ببینم مگه اصلا میشه تورو ول

کردو رفت از تو دل کندو رفت خوشم میاد هول نیستی با تو میچسبه فقط ویس.کی من دوست دارم فقط باتو باشم چون توش نمیبینم اصن ریسکی من ، دیگه زومم روت دست میکشم رو ابروت امشب ، همه چی در حده عالیه فقط کاشکی بوی عودم بود بعد ، با یه نوشیدنی با لباسای شیک ِ پوشیدنی میریم با هم پارتی دوتایی با توی خوشگل ِ بوسیدنی من اینو می دونم پیشت می مونم و یه دی

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ با متن , آرمین تو ای اف ام , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: