دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته ی پاک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 20
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 27
:: بازدید هفته : 207
:: بازدید ماه : 358
:: بازدید سال : 1229
:: بازدید کلی : 110236

RSS

Powered By
loxblog.Com

مادر دانلود ایران

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته ی پاک
دو شنبه 3 آذر 1393 ساعت 22:2 | بازدید : 2752 | نوشته ‌شده به دست anayandom | ( نظرات )

دانلود آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته ی پاک
خواننده : سیامک عباسی
نام آهنگ : فرشته ی پاک
ترانه سرا : سیامک عباسی
آهنگ ساز : سیامک عباسی
تنظیم کننده : سیامک عباسی
میکس و مسترینگ : آرش پاکزاد

کاش از اول می دونستم تو مال دیگرونی

کاش از اول می فهمیدم تو با من نمی مونی

کاش از اول می دونستم تو سهم من نمیشی

کاش می فهمیدم که تو از عشق من،گریزونی

از فکر و قلبم تو نمیری که به همین زودی

تو اون فرشته پاکی که من فکر می کردم نبودی

می دونم هر جا که هستی با هر کسی نشستی به راحتی فراموشم میکنی

تو به زودی این همه عاشق بودم ، تو نفهمیدی با تو صادق بودم ،

تو نفهمیدی

من که عاشق بودم ،

تو نفهمیدی

با تو صادق بودم

تو نفهمیدی

کاش از اول می فهمیدم تو مغروری

کاش می دونستم از دنیای من دوری

کاش آروم آروم از قلب من می رفتی

چه دروغای شیرینی به من می گفتی

 

 

 





:: موضوعات مرتبط: اهنگ با متن , سیامک عباسی , ,
:: برچسب‌ها: جدید سیامک عباسی به نام فرشته ی پاک با کیفیت 320آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سیامک عباسی به نام من راهیمآهنگ روزآهنگ فرشته ی پاک با صدای سیامک عباسیبهترین آهنگ سیامک عباسیبیوگرافی سیامک عباسیدانلود آلبوم جدیددانلود آهنگ جديددانلود آهنگ جدید 92دانلود آهنگ جدید سیامک عباسیدانلود رایگان آهنگدانلود موزيك سیامک عباسی به نام فرشته ی پاکدانلود موزیکدانلود موزیک ویدئو جدیدسایت دانلود اهنگ مجاز و غیر مجازسایت موزیکسیامک عباسیعکس جدید از سیامک عباسیفول آلبوم سیامک عباسیمتن آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته ی پاکموزیک ویدئو جدید سیامک عباسی به نام فرشته ی پاککد آهنگ برای وبلاگکد آهنگ سیامک عباسی به نام فرشته ی پاک برای وبلاگکد آهنگ پیشواز ایرانسل سیامک عباسی به نام من راهیمکد آوای انتظار سیامک عباسی به نام فرشته ی پاک برای همراه اول ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: